Convocàtoria de Reunió

Reunión en el C.B. Genovés | TWC
Es convoca a tots els familiars interesats en informar-se sobre l’activitat esportiva Campus de Bàsquet MARÍA PINA a una reunió establida per al dia Divendres 25 a les 17:30h al pavelló del Genovés.
En la reunió la jugadora María Pina, responsable del campus, explicarà dita activitat d’estiu que tindrà lloc del 15 al 26 de juliol a Carcaixent.
En aquesta reunió es trataran tots els temes relacionats amb el campus entre ells:
– Programació del campus
– Activitats complementàries al bàsquet
– Continguts esportius
– Preus i descompte per als jugadors del Club Bàsquet Genovés
– Més informació relacionada
Amb aquest campus col•labora el C.B. Genovés dins dels actes del 20 aniversari de la seua creació, ja que és una oportunitat inmmillorable per a continuar aprenent amb el bàsquet amb jugadores de l’experiència i currículum com María Pina (jugadora aquesta de selecció espanyola i actual campiona de la lliga femenina amb el Perfumerás Avenida de Salamanca) Des del club animem a tots els xiquets i xiquetes a inscriures.
Més informació en la web del campus: campusmariapina.es
C.B. Genovés
XX Aniversari
1993 – 2013